حکومت نے "سیلولر موبائل نیٹ ورک کوالٹی آف سروس (QoS) ریگولیشنز 2021" کو مطلع کیا ہے جو کہ تمام سیلولر موبائل کمیونیکیشن سروس اور نیکسٹ جنریشن موبائل سروسز (NGMS) لائسنس یافتہ افراد پر لاگو ہوگا تاکہ کم از کم سروس کے معیار اور متعلقہ پیمائش کے معیار کی شناخت کی جاسکے ، موبائل نیٹ ورک کوریج ، وائس ، ایس ایم ایس اور موبائل براڈ بینڈ سروس کی رپورٹنگ اور ریکارڈنگ۔
کال ڈراپ ، کال کوالٹی اور ڈیٹا تھرو پٹ سمیت سروس پیرامیٹرز کے معیار پر بڑھتے ہوئے خدشات کے پیش نظر ، پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی (پی ٹی اے) نے سیلولر موبائل نیٹ ورک QoS ریگولیشنز میں ترمیم کرنے کا فیصلہ کیا تھا۔
QoS سے مراد کسی صارف یا صارف کو مطمئن کرنے کے لیے کسی نیٹ ورک یا سروس کی صلاحیت ہے اور یہ بنیادی طور پر ان خدمات کے پہلوؤں سے منسلک ہے جو صارفین براہ راست تجربہ کرتے ہیں۔ تعمیل رپورٹس ان قواعد و ضوابط میں بیان کردہ سروس پیرامیٹرز کے معیار کے حوالے سے پیش کی جانی چاہئیں۔
ہر موبائل کمیونیکیشن سروس اور نیکسٹ جنریشن موبائل سروس لائسنس یافتہ ہر وقت اپنے متعلقہ لائسنس اور ان قواعد و ضوابط میں متعین سروس کے معیار کی کم از کم ضروریات کو پورا کرے گا۔
نیٹ ورک تک رسائی - اس بات کا امکان کہ موبائل سروسز اختتامی کسٹمر کو موبائل ٹیسٹ کے آلات پر نیٹ ورک انڈیکیٹر کے نمونے کی پوری مدت کے دوران دستیاب ہوں۔ نیٹ ورک تک رسائی ≥ 99 فیصد ہونی چاہیے۔
ڈرائیو ٹیسٹ کی مدت کے دوران موبائل ڈیوائس "کوئی سروس نہیں" یا "ایمرجنسی" بطور پیش کی جانے والی ٹیکنالوجی کی رپورٹ کر رہی ہے۔ "کوئی سروس نہیں" یا "ایمرجنسی" وہ مدت ہے جب موبائل سروسز نہ کسی اختتامی کسٹمر کو دستیاب ہوتی ہیں اور نہ ہی موبائل آلات پر نیٹ ورک انڈیکیٹر کی نمائش ہوتی ہے۔
نیٹ ورک ڈاؤن ٹائم - اس بات کا امکان کہ موبائل سروسز اختتامی صارفین کے لیے دستیاب نہیں ہیں۔ نیٹ ورک ڈاؤن ٹائم ≤ 1 فیصد ہونا چاہیے۔ نیٹ ورک ڈاون ٹائم آپریٹر کے نیٹ ورک مینجمنٹ سسٹم (NMS) سے اوسطا month ایک ماہ کے حساب سے ناپا جائے گا ، یا تو سروے شدہ علاقے میں آپریٹر کی طرف سے تعینات کردہ تمام بیرونی سائٹس اور اس کے ساتھ ساتھ کسی دوسرے علاقے یعنی ضلع ، تحصیل ، وغیرہ ، اتھارٹی کے ذریعہ فراہم کردہ۔
کال سیٹ اپ کی کامیابی کی شرح - "اس بات کا امکان کہ آخری کسٹمر کامیابی سے موبائل سروس تک رسائی حاصل کرے جب درخواست کی جائے اگر اسے موبائل آلات پر نیٹ ورک انڈیکیٹر کے ڈسپلے کے ذریعے پیش کیا جائے"۔ کال سیٹ اپ کی کامیابی کی شرح ≥ 98 فیصد ہونی چاہیے۔
کال سیٹ اپ ٹائم-کال کرنے والے (اے پارٹی) کے ذریعہ کال شروع کرنے کی مکمل معلومات بھیجنے اور کال سیٹ اپ نوٹیفکیشن کی واپسی کی رسید کے درمیان کا وقت۔ کال سیٹ اپ کا وقت <7.5 سیکنڈ ہونا چاہیے (بشمول سرکٹ سوئچڈ فال بیک (CSFB) ٹائم)۔
کال کی تکمیل کا تناسب-اس بات کا امکان ہے کہ ایک سروس ، جو ایک بار مل جائے ، دی گئی شرائط کے تحت ایک مقررہ وقت کے لیے یا A-Party یا B- پارٹی کی طرف سے جان بوجھ کر ختم ہونے تک فراہم کی جاتی رہے گی۔ کال مکمل ہونے کا تناسب> 98 فیصد ہونا چاہیے۔
کال ڈراپ ریٹ-اس بات کا امکان ہے کہ ایک سروس جو کہ ایک بار مل جائے ، نہ تو کسی مقررہ مدت تک جاری رہے گی اور نہ ہی کسی پارٹی یا بی پارٹی کی طرف سے جان بوجھ کر ختم کی جائے گی۔ کال ڈراپ ریٹ <2 فیصد۔
آخر سے آخر تک تقریر کا معیار-تقریر کے معیار کی وہ ڈگری جسے سننے والا ٹرمینل پر دوسرے سرے پر بات کرنے والے کے ساتھ سمجھتا ہے۔ رائے کا اوسط اسکور> 3 ہونا چاہیے۔
اینڈ ٹو اینڈ سروس کوالٹی (اوسط رائے سکور) کی نمائندگی ITU-T P.863 کی اوسط قیمت سے ہوتی ہے 'تصوراتی مقصد سننے کے معیار کا تجزیہ' (POLQA) نے کامیابی کے ساتھ قائم کردہ کالوں میں تمام تقریر کے نمونوں کے MOS کی پیش گوئی کی ہے۔ پیمائش ITU-P.863 کے تازہ ترین ورژن پر مبنی ہو گی تاکہ VoLTE ، HD-Voice ، اور میراثی تنگ بینڈ ٹیلی فونی کے درمیان صحیح رشتہ دار سروس کا معیار حاصل کیا جا سکے۔
ایس ایم ایس کی کامیابی کی شرح-"امکان ہے کہ مختصر پیغام سروس کامیابی کے ساتھ فراہم کی جائے ، جب درخواست کی جائے تو اختتام سے آخر تک اور موبائل آلات پر متعلقہ معلومات کی نمائش"۔ ایس ایم ایس کی کامیابی کی شرح ≥ 99 فیصد ہونی چاہیے۔
اختتام سے آخر تک ایس ایم ایس کی ترسیل کا وقت-ایک موبائل ٹرمینل (اے پارٹی) سے مختصر پیغام بھیجنے اور مطلوبہ موبائل ٹرمینل (بی پارٹی) میں ایک ہی مختصر پیغام وصول کرنے کے درمیان کا وقت۔ اختتام سے آخر تک ایس ایم ایس کی ترسیل کا وقت ≤12 سیکنڈ ہونا چاہیے۔
صارفین کی تعداد میں اضافے کے ساتھ ، صارفین کی عدم اطمینان بڑھ رہی ہے ، اور نیٹ ورک کے خلاف شکایات بھی بڑھ رہی ہیں۔ مختلف QoS پیرامیٹرز ، خاص طور پر کال ڈراپ ، کال کوالٹی ، اور ڈیٹا تھروپٹ پر بڑھتے ہوئے خدشات حال ہی میں دیکھے گئے ہیں۔
QoS پیرامیٹرز کو نیٹ ورک مانیٹرنگ ٹرمینلز اور فیلڈ سروے دونوں سے ڈرائیو ٹیسٹ کے ذریعے ماپا جا سکتا ہے۔ 3G اور 4G ٹیکنالوجیز کی موافقت کے ساتھ ، اب وقت آگیا ہے کہ سیلولر موبائل آپریٹرز (CMOs) کے لیے کچھ معیارات/حدیں مقرر کی جائیں ، جن پر انہیں صارفین کی اطمینان کو یقینی بنانا ہوگا۔ پی ٹی اے نے کہا ہے کہ QoS ریگولیشنز 2011 اور اس کے بعد 2012 میں ترامیم تمام سیلولر موبائل کمیونیکیشن سروسز کے لیے ایک گنجائش اور قابل اطلاق ہیں تاکہ سروس کے کم سے کم معیار اور متعلقہ پیمائش کے معیار کی نشاندہی کی جا سکے۔
تاہم ، نیکسٹ جنریشن موبائل سروسز (این جی ایم ایس) لائسنس دینے والوں کے ساتھ ، این جی ایم ایس لائسنس کے مطابق قواعد و ضوابط میں ترمیم کی ضرورت ہے اور بین الاقوامی بہترین طریقوں کو مدنظر رکھتے ہوئے اور موبائل سروسز کے صارفین کو بہترین سروس کے معیار کی فراہمی کو یقینی بنانا ہے۔
موجودہ قواعد کلیدی کارکردگی کے اشارے (KPIs) اور پیمائش کے طریقہ کار فراہم کرتے ہیں ، جو بنیادی طور پر صوتی سروس اور مختصر پیغام رسانی کی خدمت (SMS) سے متعلق ہیں۔
قواعد و ضوابط نے NGMS یا موبائل براڈ بینڈ سروس کے لیے کسی KPI کی وضاحت نہیں کی ہے۔ QoS KPIs سیلولر موبائل نیٹ ورک QoS ریگولیشنز 2011 میں ، صوتی اور SMS سروسز میں ترمیم ، موجودہ QoS KPIs میں اس کی پیمائش کے طریقہ کار اور حد اقدار وغیرہ کے حوالے سے تجویز کی گئی ہیں۔
NGMS لائسنس کے ایوارڈ نے آواز اور موبائل براڈ بینڈ کے لیے نئے QoS KPIs متعارف کرانے کی راہ ہموار کی ہے۔ تجویز کردہ QoS KPIs کو QoS ریگولیشنز کا حصہ بنانے کے لیے ذیل میں ذکر کیا گیا ہے۔
0 comments: